11 Mart 2011 Cuma

Bağlılık

Seni kaybetmek, kendimi kaybetmek benim için. Bir an durmak, kaybettiğini düşünmek ve o çevrende sen olmadan öncede milyarlarca yıldır dönen dünyanın bir anda durması. Evet, bu durdurur dünyayı. Seni kaybetmek durdurur. Senden gitmek durdurur. Beni hayata döndüren melek kadınım olamamak durdurur. Geleceği düşünememek, o kalbini eskiden attığının katlarca katı attıramamak durdurur. Bana bir kere güldüğünü görememek durdurur, bir daha hiç görememek. İçinde kin beslemen, sevmemen durdurur. Senden her dilde “seni seviyorum” u duyamamak durdurur. Şansımın olmaması, çaresiz kalmam, karşında cevap verememem durdurur. Ayrılığın olmayacağı, heyecanlı ve sıcak bir geleceğin olmayacağı durdurur. Ya da buna şans vermeden gitmek durdurur beni. Ellerimi bağlar, kelepçeler işte. Senin mahkumun yapar beni. Özgürken bir o kadar sana mahkum olmayı yeğlerim. Bağlanırım sana, sen olmasan da gözlerinde suçlu olsam da müebbet hapisim ben sana. Gözlerinde müebbet olmamak, idamdan dönmüş bir mahkum olmak asıl öldürür beni. Doya doya gözlerine bakamamam ya da o gözlerde görünmemem öldürür.
İçimdeki sen aynı sen işte. Çok tanıyamadığım ama aşık olduğum sen.Biraz bambaşka gördüğüm biraz da şüphe ettiğim sensin. Beni üzer mi dediğim ama elimden tutarsa asla üzmez dediğim sen. Ben ise o kadar korkağım ki sevginden korkuyorum bazen. Sevgin beni yok edebilir çünkü. Bir anda nefrete dönüşür ve bütün mektuplarımızı yakar, bütün yaşanmışlıkları yakar. Ve yaşayamadıklarımızı da tabi. O zaman melek kadın değil şeytan kadın olmaktan korkarım teninin tiryakisi değil ona dokunamamak korkutur beni. Güçsüzüm ki o kadar güçsüzüm ki. Martılardan daha güçsüzüm. Onlara benziyorum ama daha da güçsüz. Ben hiç sen vapurdayken yanından uçamadım. Yaklaşamadım şehrinde sana. Seni izlerken o serin boğazın sularına dalamadım. Tek benzerliğim onlar gibi güçsüz olmam daha da güçsüz. Benimde onların güçsüz bacakları gibi kalbim var. Bir yerde durabilmek için peltelenen ama ustalıkla duran. Senin sevginde böyle kalbimde. Melek adam bu diyorum o kadar güçlü ki içimde. Ama uçamıyorum yanında. Kalbim yanında atamıyor, hiç atmadığı kadar atar eminim kalbim senin yanında. Hiç utanmadığım kadar utanır, hiç kızarmadığım kadar kızarırım. Hiç kimseyi istemediğim kadar isterim seni. Hiçbir şeyden korkmadığım kadar korkarım sevgimden. Ama tek farkım o martı yanında, ben değil. 

TABLO: 

Istvan Sandorfi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder