15 Haziran 2011 Çarşamba

Başkaldırı (küfür içerir.)

merhaba bugün yazım yanlışlarıma dikkat etmeyeceğim affola. ergenliği mi yaşıyorum yoksa başkalarına mı yaşatıyorum bilmiyorum. fakat çevremdeki herkesle ama herkesle kavgalıyım. ailemden tut arkadaşlarıma kadar. ailemle tartışmamın sebebi bilirsiniz işte her zaman ki şeyler. annem kendisine benim beğendiğim şeyi alır bağırışmalar gürültüler. babam faturaları gösterir falan. arkadaşlarımla kavgalıyım. çünkü bazı orospu çocukları beni rahatsız ediyor. birine inanmayıp ona adam gibi adamsın demiştim fakat gördük götlüğünü. sorun olan kısım onun götlük yapması değil zaten beklenen bir şeydi bu. fakat bunu da yakın arkadaşlarımla planlaması pardon pardon benim yakın deyip onların olmadığı. hiç dinlemediğim hakaretler dinledim. yalancısın sen iki yüzlü falan filan bizim yüzümüze nasıl bakıcaksın.. oha diyorum yok artık gerçekten. insanın sinirini çok kötü bozuyorlar. ya ben bunlara takıp gece rüyamda görmek zorundamıyım.! bu ara çok ergen muhabbetleriyle uğraştım ya ve yaşları 17 25 yaş arası. yahu sen çıkmıssın artık ergenlikten kendine çekidüzen versene. neden hala orta okul muhabbetleriyle uğraşır ki insan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder