9 Haziran 2011 Perşembe

Gülce Ertopuz'a İthafen

Doğum günümün üzerinden 5 gün geçmesine rağmen bugün kutlayabildim. Annemin yaptığı müthiş tramisu eşliğinde güldük, eğlendik, dedikodu yaptık. Az insan çağırdım, annem çok çok insanı sevmez temizlik açısından yani bende sevmem aslında.. 

Doğum gününün asıl olayı aldığım mükemmel hediye oldu. Hayatımdaki en mükemmel hediye oldu diyebilirim. Abartmıyorum, sevinçten ağlayacaktım az kaldı. Arkadaşımın ablası -yakın arkadaşımın- bana mükemmel bir şey armağan etti. Bir şey diyemem hakaret olur. Harika bir sanat eseri. Torunlarıma bırakacağım yani o kadar değerli. Benim bir fotoğrafımın mürekkep çalışması.. Bayıldım bayıldım, dirildim yine bayıldım. 

Bunu hayatım boyunca unutmayacağım, bu hediyeyi ve Gülce Ertopuz'u. Ece Sim Ertopuz, Gülce Ertopuz ve ERTOPUZ AİLESİni çok seviyorum. Mükemmel insanlar. İyi ki varsınız. Hayatta hep iyilik ve mutluluk sizinle olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder