22 Şubat 2015 Pazar

Anlamazlar

Ağlamadım ben
Ne güzel değil mi
Ağlamadım deyip gurur duyuyorum
Aslında ağlamamakla ne büyük bir kötülük yapmışım kendime
Çok uzun zaman geçti
Bir şeylerin üzerinden
Bir şeyler..
Yaşanmışlıklar..
Keşke o zaman bağıra bağıra ağlasaydım
Üzüldüğümden değil
İçimdeki pislikleri, yaşadığım her kötü anı..
kusmak için

Neden diye sormayı geçeli çok oldu
Belki de sormadım hiç
Kaçtım
Neden be
Neden...
Bu şekilde başlayan çok soru var
Çok öfke
Çok yakarış

Bazen içimden bunları anlatmak geliyor
Kitap yazacak kadar olmuş mudur diye düşünüyorum
Sonra insanlar dert kitabı mı okur aptal mısın diyorum
Bir çeşit rahatlama işte benim ki
Sonra anlamazlar diyorum
En yakınların anlamadı
Ya da en yakının dediklerin
Sonra da boşver kendini yorma diyorum.
Belki bir gün yazarım
Yazacağım gün umarım kelimeler gibi öfkemde akar gider.
Umarım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder