7 Aralık 2010 Salı

Güçlüler

Güçlü baylar,
Size sesleniyorum buradan. Kendini güçlü sananlar. Bana bir şeycik olmaz, ben güçlüyüm diyenler, hepiniz yanılıyorsunuz. Asıl güçsüzler sizlersiniz. Hayat tarzınız başka yalnızca.
Böyle yani yapacak bir şey yok. Benim gibi güçsüzleri kullanmak hoşunuza gidiyor. Kullanmak derken ağlatmak, dertlerimizi hor görmek, güçsüz görmek gibi.
Hepiniz küçük tepeleri ben yarattım havasındasınız. Aaa orası mı ohoo çoktan benim. Aaa o kız mı çoktan kendime aşık ettim bil. Aslında hepiniz benden daha kötü haldesiniz.
Ben mi nasılım? Bana bakmayın, güçsüzüm diyorum ama zamanında en çok güçlenen ben oldum. Sizler birden güçlendiniz ya da öyle doğdunuz, tavrınız hep aynı kaldı. Aşk var mı sizde bilmiyorum. Belki kalbinizin karanlık köşelerinde. Benim ise tüm bedenimde aşk. Bu yüzden duygusalım, evet. Güçsüz diyorsam bu yüzden güçsüzüm. Evet, bu yüzden ağlıyorum. Çünkü kalbimde çok değerli bir aşk var. Aynı benim bir parçam gibi. Nasıl bir yeriniz kanar canınız yanar aynen öyle üzülüyorum ona zarar geldiğinde. Benim yalnızca biraz daha fazla oluyor acım. Birazcık, birine bir şey olmuş gibi ağlıyorum.
Ama ben böyleyim. Ne yapabilirim ki? Siz güçlü baylar hiçbir zaman güvenmezsiniz. Umursamazsınız. Oda kimdir ki kendine aşık edecek sizi. Vay o küstahın haline! İlk olarak o kalbinizin karanlık kalmış eski odasından birkaç hatıra birkaç güzel söz araştırırsınız. Birde güzel ses tonu, birazda ilgi.Hmmm tamadır işte. Güçsüz bayanlar sizin. Hep böyle odlunuzu sanarlar o bayanlar hep muhteşem olduğunuzu düşünürler. Asıl tuhaf olan durum, bilirler muhteşem olmadığınızı ama severler. Daha çok daha da çok. Korka korka başta sonra bütün kalpleriyle. Çünkü siz oraya iyi olduğunuzu kazımışsınızdır. Çünkü siz oraya kendinizi kazımışsınızdır. Çok severler, tamam yakınırlarda. Kötüyüm, güçsüzüm derler. Derim, bende böyleyim bende derim. Ama ne yaparsanız yapın hep o kalptesinizdir.
O kalpten gitmemek için sizi göndermemek için çalışır işte güçsüz bayan. Gururunu belki kendini bırakır ama o aşkını çok zor bırakır. Bu yüzden hep sarılır, bekler güçsüz bayan...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder